poniedziałek, 23 marca 2015

Nice to meet you. // Miło mi Was poznać.

Witajcie, 

Mam na imię Sara
, mam 21 lat, studiuję. W wolnych chwilach poświęcam się czytaniu, muzyce, gotowaniu, od zakupów jak każda kobieta również nie stronię. Zażyłam bloga, by walczyć. Walczyć o nową siebie!

Na początku byłam sceptyczna co do pomysłu założenia bloga, w którym będę dzielić się swoimi rezultatami mojej przemiany. Jednak po głębszych przemyśleniach stwierdziłam, że wystawienie się na łamach opinii publicznej może zmotywować do ciężkiej i owocnej pracy. Stąd też zaryzykowałam i oto jestem. :)

Mam ogromna nadzieję, że nie będzie to tylko mój dziennik przemiany, ale również ten blog stanie się wskazówką dla tych którzy pragną zmienić siebie.

Wiem, że nigdy nie ma odpowiedniej pory by zacząć, lecz ja postanowiłam swoje zapiski prowadzić wraz z początkiem kwietnia. Obecnie ćwiczę w domu, stosuję dietę 1500 kcal i będę się jej trzymać.

Zapraszam do obserwowania.
Do zobaczenia w kwietniu!
Buziaki !

6 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki w realizacji planów :) Będę Cię śledzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog , nie ze względu o czym piszesz choć to również ciekawe a jak piszesz :) Świetnie trafiasz w odbiorcę mogłabym ciągle czytać tego bloga , widać że masz chęc zapał energie po Twoim pisaniu :) Poza tym również podoba mi się dlatego , że jesteśmy prawie w tym samym wieku i lepiej mi sie czyta coś konkretnego niż wypowiedzi młodszych dziewczyn . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze więcej osób tak uważa i mój styl przypadnie większej ilości odbiorców do gustu. :)

      Usuń
  3. na pewno będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Translate

Instagram

Friends

Google+ Followers

TBP

Obsługiwane przez usługę Blogger.