czwartek, 23 kwietnia 2015

Dobry Fast Food?


Od dawna wiadomo, że to co zakazane kusi i smakuje najbardziej. Będąc dziś z kolegą na mieście zaszliśmy do znanego wszystkim fast foodu McDonalds. Nie miałam zamiaru nic kupować - w końcu jestem na diecie. Przejrzałam jednak tabelkę kaloryczności i stwierdziłam, że jest kilka "dań", które można zjeść. Wiadomo, ciągłe żywienie się śmieciowym jedzeniem jest niezdrowe -  jednak od czasu, do czasu można sobie pozwolić na mały grzech. Grunt, to wybierać z głową! 


Gdybym, jednak pękła i chciała coś zamówić wybrałabym jedną z poniższych propozycji ( Są to propozycje poniżej 300 kcal. ) :






Owocojogurt - jest mało kaloryczny ( 190 kcal ) posiada owoce i nawet sporo białka jak na rzecz z tuczącej sieciówki. 7g białka 25g węgli w 200ml 


Sałatka grillowany kurczak Premium - świetny zamiennik na lunch w dodatku z pokaźną ilością białka i małą zawartością kcal! Oczywiście, o ile nie dodamy sosu - lub wybierzemy jogurtowy.
210 kcal, 6g węgli 8g tłuszczy 27g białka. 

Mała sałatka - taką sałatkę można jeść bezkarnie same warzywka - samo zdrowie! 10 kcal 2g węgli 1g białka 0g tłuszczu.




Chicken McNuggets (6 sztuk ) - kurczak w diecie jest jak najbardziej wskazany, najlepiej gotowany. Jednak ten proponowany przez McDonalds nie jest jakiś zabójczy. 6 sztuk to: 270 kcal 17g białka 19g węgli 14g tłuszczu. ( 4 sztuki ) 175 kcal






Cheeseburger - Jednak jeśli mamy duże parcie na niezdrową żywność można pokusić się o najbardziej rozpoznawalną kanapkę sieci McDonalds. Jedna porcja to: 300 kcal, 19 g tłuszczy , 30 g węglowodanów, 16 g białka





Jednak pamiętajmy, że dobry fast food nie istnieje. Każda tego  typu żywność jest naszpikowana różnymi środkami konserwującymi. Nie jest to dobre szczególnie dla naszej skóry. Warto więc w domowym zaciszu tworzyć zamienniki fast foodów, które są mniej kaloryczne. W dodatku wiemy jakich produktów używamy. 

Teraz pytanie do Was, jeśli zdarzyło wam się zajść do takiego lokalu co wówczas wybieracie? Patrzycie na kaloryczność, czy machacie ręką i stwierdzacie - przecież to tylko jeden raz.?

Jeśli bierzesz udział w rozdaniu wpisz pod postem +1 Otrzymasz los więcej :)

17 komentarzy:

  1. Gdy zobaczyłam tytuł posta miałam nadzieję, że faktycznie znalazłaś dobry fast food :P
    Nie jem często, ale jak już mam ogromną ochotę to nic mnie nie zniechęci :P niestety nawet dieta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To marzenie każdej kobiety by powstał dobry pożywny i zdrowy fastfood!
      Ja czekam na otwarcie 2 restauracji Olimp w moim mieście. Tam z pewnością gdy najdzie mnie glód na mieście będę tam chodzić jeść. Mają ciekawe menu - dużo warzyw i kurczak w wielu postaciach :)

      Usuń
    2. Ale jak już kiedyś taki znajdziesz, to daj znać! Będę czekać z niecierpliwością :)
      Tez lubię Olimp :) mają tam naprawdę dobre jedzenie :)

      Usuń
    3. Oczywiście że dam znać, ale prędzej to chyba sama go stworzę bo szczerze wątpię żeby ktoś wpadł na pomysł zdrowego fasta :D

      Usuń
  2. Lubię czasem wskoczyć do Maca. Najczęściej wcinam wtedy cheeseburgera. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku i raz na jakiś tam czas. Na ogól pilnuję swojej diety i wybieram raczej zdrowe jedzonko. Ale też nie daję się zwariować ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. + 1
    Moja koleżanka kiedyś wcinała zawsze te jogurty ;) Ale podejrzewam, że też mają jakieś niefajne cukry :D
    Zazwyczaj jak chodzę do Maka to kupuję na co mam ochotę, wtedy robie sobie święto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Nawet te, które można dostać w sklepie mają niefajny skład. Więc co dopiero te z maka.

      Usuń
  4. Nie cierpię tych jogurtów, a nugetsy uwielbiam. Kiedyś wziełam sobie muesli- sam cukier...
    Nie polecam :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeśli zawartość nugetsów jest taka jak przedstawiane jest na filmikach, to wolę jogurcik :D

      Usuń
  5. Szczerze, nie odważyłabym się tam cokolwiek zjeść..
    Nie raz czytałam że żywność podawana w tej restauracji potrafi być świeża przez 14 lat..
    Sama nie wiem czy to prawda, więc wolę sama w domu robić kurczaka, sałatki itd.
    To tylko mój punkt widzenia.. Pozdrawiam i obserwuję!
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscia to prawda. Ale nawet i pomidor może nas zaskoczyć. Jako ze jestem studentką żyje na dwa domy. Jakoś tydzień przed świętami Wielkanocy zrobiłam zakupy - prawnie opróżniłam swoją lodówkę przed wyjazdem do domu rodzinnego. Zapomniałam o pomidorach. Wróciłam i zdziwiłam się za w lodówce wciąż są dwa pomidory twarde jak skała. nic im nie było. Postanowiłam zrobić mały eksperyment. Przetrwały do 20 kwietnia. 3/4 tyg były zdatne do spożycia. Gdzie normalne zerwane z ogródka tyrzymają max tydzień. Więc pytanie co musi być w tych pomidorach ze tak świetnie isę trzymały :D

      Usuń
  6. Cheat meal też jest ważny w diecie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam cheat meale :D W Mc zazwyczaj wybieram Mc Chickena albo coś z Rybą. Oczywiście musowo frytki i niezdrowa cola. No ale to tylko raz na jakiś czas. :) Dawniej jadłam bardzo często w takich miejscach a moja waga zawsze stała w miejscu. A jestem dosyć szczupłą osobą. Myślę więc iż Mc nie tuczy a na pewno nie każdego :)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Blog !
    ja dopiero zaczynam więc zapraszam :
    http://mania-wecandoit.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń

Translate

Instagram

Friends

Google+ Followers

TBP

Obsługiwane przez usługę Blogger.