sobota, 4 kwietnia 2015

Podsumowanie tygodnia. Wesołych Świąt.


Cześć dziewczyny, 


Piszę do was poniższy wpis z pokładu mojego łóżka. Rozłożyło mnie wprost na święta. Niestety pogoda za oknem płata figle. Raz ciepło, raz zimno. Deszcz, śnieg, słońce, grad, burza... Taki mix pogodowy niekorzystnie wpływa na nasze orgiazmy. Niestety ten tydzień był bardzo intensywny. Byłam zabiegana... Uczelnia, poszukiwanie prezentów, podróże, nieprzespane noce nad książkami. Wszystko się skumulowało i mój osłabiony organizm zaatakowało jakieś paskudztwo z którym walczę już trzeci dzień. Czuję się fatalnie. Mój plan diety i ćwiczeń nie został w pełni zrealizowany pomimo chęci i zapału. Jednakże w tym tygodniu odniosłam jednak pewien sukces. Zaliczyłam nieszczęsną Filozofię! Skakałam z radości jak dziecko, gdy wyszłam z egzaminu poprawkowego. Niestety na studiach bywa często tak, iż nasza wiedza to nie wszystko by zaliczyć dany przedmiot. Każdy kto studiował doskonale o tym wie. Mój profesor niestety kobiety traktował nieco gorzej, stąd moja znacznie wydłużona sesja. Na szczęście udało mi się i oficjalnie jestem na drugim semestrze bezpieczeństwa wewnętrznego. :)   
Szczerze powiedziawszy nie mam koncepcji na dzisiejszy post. W zamiarze miałam się pochwalić swoimi rezultatami, ale przez mój obecny stan jest to niemożliwe. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam dziewczyny Wesołych Świąt a sobie zdrowia. Mam szczerą nadzieję, iż od poniedziałku - chociaż nie lubię tego zwrotu. Będę mogła rozpocząć swoją dietę i plan od nowa. 


Pamiętajcie, że święta nie są po to, aby się objadać, lecz po to, aby spędzić czas w gronie najbliższych. :)

Dziękuję, że jesteście.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! :D
    Zdrowia życzę :) Też jestem przeziębiona.

    Wesołych Świąt!
    http://tittadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż coś mi wyszło w życiu. Jeszcze większą satysfakcję będę mieć, gdy zrzucę swój zbędny balast którego z dnia na dzień coraz bardziej nienawidzę. -_-

      Wracaj do zdrówka :* :)

      Usuń
  2. Filozofia... oj pamiętam... ;)
    Dużo zdrowia i szybkiego powrotu do pełni sił! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dziś już lepiej. Ale gardełko nadal nie jest w formie :(

      Spokojnych świąt :)

      Usuń
  3. Zdrowia życzę i wesołych świąt :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda teraz taka zdradliwa.. Śnieg najpierw a po chwili już słońce wychodzi, trzeba uważać :( Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zdrówka życzą a mi nie przechodzi :(

      Usuń
  6. I po świętach, a bylo tak cudownie :)
    Pozdrawiam
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta, święta i po świętach. :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Instagram

Friends

Google+ Followers

TBP

Obsługiwane przez usługę Blogger.