wtorek, 28 kwietnia 2015

Wyniki Rozdania!

Cieszy mnie fakt, że tak liczna grupa osób zdecydowała się wziąć udział w rozdaniu. :)

Wynik został wygenerowany automatycznie dzięki stronie losowe.pl
Nie będę zbytnio przedłużać.

Oto wyniki:



Książkę otrzymuję osoba z numerem: 67 - jest to Chicka22


Gratulacje!
Proszę o kontakt mailowy : fitandsexy.studentlife@gmail.com

Zgodnie z regulaminem, jeśli nie otrzymam adresu do wysyłki wciągu 3 dni od wyłonienia zwycięscy - losowanie zostanie ponownie przeprowadzone.

Dziękuje wszystkim za udział w zabawie. ! Mam nadzieję, że będzie więcej rozdań na tym blogu :)

6 komentarzy:

  1. I ja również gratuluję :) Nadrabiam właśnie blogowe zaległości, więc wrócę jeszcze do twojego poprzedniego postu, bo tytuł mnie zaintrygował :) Szkoda, że przez urwanie głowy na uczelni nie mogłam go przeczytać wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

Instagram

Friends

Google+ Followers

TBP

Obsługiwane przez usługę Blogger.